معرفی بهترین درب های ضد آب سرویس بهداشتی و حمام

امروزه در ساختمان‌سازی و طراحی دکوراسیون داخلی از ابزارها و وسایل گوناگونی استفاده می‌شود. هر کدام از این وسایل باید متناسب با فضای مورد نظر باشد. یکی از اجزای ساختمان که در انتخاب آن باید بسیار دقت کرد، درب است‌. هر ساختمان دارای درب‌های مختلفی از جمله درب ضد سرقت، درب لابی، درب ورودی ساختمان، درب اتاقی و… است. بدیهی است که هر کدام از انواع درب در قسمت خاصی از ساختمان قرار می‌گیرند.

درب‌ سرویس بهداشتی و حمام با سایر درب‌ها متفاوت است زیرا خاصیت ضد آب دارد. در واقع در این فضاها که رطوبت زیادی دارند، باید از درب‌های ضد آب استفاده کرد تا در معرض آب و رطوبت خراب نشوند. با توجه به شرایط خاص محیط‌ های مرطوب، انتخاب یک درب مناسب تاثیر زیادی بر دوام و طول عمر محصول خواهد داشت. این محصول می‌تواند بر دکوراسیون داخلی ساختمان و زیبایی آن نیز تاثیرگذار باشد.

مشخصات درب‌ ضد آب

از نام درب ضد آب مشخص است که برابر رطوبت، آب و بخار آب مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و آسیب نمی‌بیند. این محصول از جنس‌هایی مانند PVC، ‏ABS، درب آلومینیومی، پلی‌وود، روکش رزین و… ساخته می‌شوند که ضد رطوبت و ضد آب هستند. متداول‌ترین درب‌های ضد آب از جنس ABS و PVC هستند.

درب‌های ضد آب عمر طولانی و دوام بالایی دارند. این محصولات به راحتی تمیز می‌شوند و احتیاج به نگهداری خاصی نخواهند داشت. در رطوبت بالا فضا برای رشد و نمو باکتری‌ها و قارچ‌ها فراهم است و چوب محل مناسبی برای زندگی آنها می‌باشد اما با استفاده از درب ضد آب، از رشد و نمو قارچ‌ها جلوگیری می‌شود. یکی از ویژگی‌های درب‌های ضد آب این است که تعمیر و ترمیم آنها بسیار راحت می‌باشد.

درب اتاقی تمام ضد آب از جنس پلی وود مدل dm-27

درب اتاقی تمام ضد آب از جنس پلی وود مدل dm-27 محصولی است که دارای روکش تمام ضد آب از جنس پلی‌وود است. پلی وود جنسی مقاوم است که در برابر پوسیدگی و شرایط آب و هوایی مختلف دوام می‌آورد بنابراین می‌تواند محصولی مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام باشد. معمولاً قیمت درب ضد آب پلی‌وود از سایر مدل‌های ضد آب بیشتر است. از مزایای این محصول می‌توان به ضد آب بودن، دوام بالا، طراحی زیبا، مقاومت در برابر تغییرات دمایی، شستشوی راحت، مقاومت در برابر نفوذ حشرات و باکتری‌ها اشاره کرد.

درب اتاقی تمام ضد آب از جنس abc با رگه های چوب مدل dm-24

از انواع درب ضد آب ساختمان، درب اتاقی تمام ضد آب از جنس abc با رگه های چوب مدل dm-24 است. این محصول در رنگ‌های مختلفی در شرکت دژ تولید و عرضه می‌شود. این درب اتاقی دارای طراحی زیبایی است. در حقیقت رگه‌های چوب روی محصول به زیبایی ظاهری آن کمک کرده است. شرکت دژ این درب را سفارش‌سازی می‌کند و شما می‌توانید آن را با توجه به ابعاد نصب و رنگ مورد نظرتان سفارش دهید. از مزایای درب‌های ABS می‌توان به قابلیت رنگ‌پذیری بالا، خاصیت ضد آب، مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، قابل شستشو و… اشاره کرد.

درب اتاقی با روکش pvc مدل dm-7

درب اتاقی با روکش pvc مدل dm-7 یکی از بهترین درب‌های ضد آب سرویس بهداشتی و حمام محسوب می‌شود که دارای متریال ام دی اف ۸ میل است. این درب از روکش پی وی سی PCV 35 صدم میل بهره می‌برد. از ویژگی‌های درب‌های پی وی سی PVC مانند این درب می‌توان به مقاومت خود در برابر آب، بخار آب، رطوبت، ضد خش بودن، ضد گرد و غبار بودن، طرح‌های مختلف، قیمت مناسب و… اشاره کرد.